Daripada Abu Hurairah r.a bahawasanya Rasulullah saw. bersabda: “Jika ada seseorang berkata: “Orang ramai (sekarang ini) sudah rosak”, maka orang yang berkata itu sendiri yang paling rosak di antara mereka”. [H.R. Muslim]

Wednesday, January 27, 2010

BLOG YANG SAYA INGIN PROMOSIKAN...


Salam alaik... saya suka sangat untuk mencadangkan kepada semua untuk turut membaca dan mengikuti blog ini (sila klik pada "link" di bawah)... pada pendapat saya... masyaAllah blog ini memang sangat menarik... pemikiran penulisnya sungguh hebat... pemikiran Islamnya juga sungguh saya kagumi... penulisnya seorang perempuan... banyak artikel-artikelnya yang membuatkan saya insaf... membuatkan saya kagum... dan sebagainya... moga-moga perkongsian ini ada manfaatnya... Amin...

http://coretanfisabilillah.blogspot.com/

p/s: Moga Allah mengurniakan saya anak perempuan yang berpemikiran seperti penulis blog tersebut... seterusnya diterjemahkan menjadi akhlak yang sempurna... Amin...

11 comments:

  1. akan tengok...insya ALLAH diberikan kesempatan masa...akan pergi jenguk

    ReplyDelete
  2. dah tengok..dah bace...hmmm

    siap nanges daaa...hahah..hurmm....

    suka cara die tulis..moga buka hati saya sama untuk berubah jadi lebih baik macam dia...

    ReplyDelete
  3. she-G~
    ha'ah... penulis dia agak pandai menulis... entri psl cinta dia plg sy suka... pmikiran yg spatutnya ada pd suma pemuda pemudi Islam masa kini dan selamanya...

    ReplyDelete
  4. aishah selalu baca. tapi segan nak tgur lillah khalilah tu

    ReplyDelete
  5. aishah~
    oohh aishah pon baca gak ek... bgus laa... sy pon suka... smbil baca smbil sy amek teladan... cara dia olah citer pon baik... tak tegur takpe... tak salah jd silent reader...

    p/s: jangan tegur... lagi (tv3 khamis jam brapa ntah)...

    ReplyDelete
  6. syah
    hahaha..smpt lg tu wat p/s jgn tegur lg..hahaa, nk gelak, klaka la..ish3

    ~akuhamba~

    ReplyDelete
  7. syah lampi~haih

    ~akuhamba~

    ReplyDelete
  8. akuhamba~
    hohoho kutuk aku ek... meh sni nak tarik telinga... yakkkk....

    ReplyDelete
  9. Pulau Hokkaido jauh ke tengah
    Gunung Fuji bercabang tiga
    Hancur Raksaser di'fire' Ultraman
    Ultraman yg baik dikenang jua.

    Dua tiga Raksaser berlari
    Maner nak samer Raksaser Kero
    Dua tiga Ultraman boleh kucari
    Maner nak samer Ultraman Taro.

    Buai laju-laju
    Sampai Pokok Sena
    Apa dalam baju?
    Ader lampu nyaler.

    Mengata dulang paku serpih
    Boleh fire terus,lawan pulak lebih-lebih.

    Sudah geharu cendana pula
    Sudah jepun mahu dimelayukan pula

    ~akuhamba~

    ReplyDelete