Daripada Abu Hurairah r.a bahawasanya Rasulullah saw. bersabda: “Jika ada seseorang berkata: “Orang ramai (sekarang ini) sudah rosak”, maka orang yang berkata itu sendiri yang paling rosak di antara mereka”. [H.R. Muslim]

Thursday, August 27, 2009

Kartun Berkenaan Ramadhan...

Salam alaik...

Dalam perjalanan aku ini... ketika memandu... tiba-tiba aku terjumpa papan tanda arah... maka aku pun ingin kongsikan bersama dengan para pembaca berkenaan papan tanda arah tersebut... sila klik pada gambar...





Ahmad Syahril bin Abdul Rahim

KISAH SEBUAH PERJALANAN
27 Ogos 2009 / 6 Ramadhan 1430H

3 comments:

  1. hohoho..berani hang membotoikan aku ye...munchy

    ReplyDelete
  2. hehehe ooo hang tarok aku munchy... puaih aku dok pikiaq nak buh apa kat hg... hehehe...

    ReplyDelete
  3. 'somebody' is leaving because Ramadhan is coming..

    p/s: guess who

    ~akuhamba~

    ReplyDelete