Daripada Abu Hurairah r.a bahawasanya Rasulullah saw. bersabda: “Jika ada seseorang berkata: “Orang ramai (sekarang ini) sudah rosak”, maka orang yang berkata itu sendiri yang paling rosak di antara mereka”. [H.R. Muslim]

Thursday, October 1, 2009

Tentera Flat Bosnia Versi 2


p/s: Memang seronok apabila bersama kalian... akan aku abadikan sebagai salah satu peristiwa penting dalam kisah perjalanan aku ini... insyaAllah...

*AKU BERCADANG UNTUK ZIARAH KALIAN DI FLAT TERCINTA PADA 10 OKTOBER 2009 NI... INSYAALLAH...

Ahmad Syahril bin Abdul Rahim
KISAH SEBUAH PERJALANAN
1 Oktober 2009 / 12 Syawal 1430H

7 comments:

  1. salam alaik ya pokcik...

    lama tul menyepi...

    p/s:ternanti2 artikelmu yg baru...

    ReplyDelete
  2. pakcik
    syah ni jiwang~

    ~aku..em..aku pe ek~

    ReplyDelete
  3. jgn laa guna word jiwang...

    err... ganti ngn sentimental... nmpk moden sket... kekeke...

    p/s: nak ajak sahabat2 flat pi walimah adli kat seremban... nak???

    ReplyDelete
  4. nak3..bile?

    ~akuhamba~

    ReplyDelete
  5. walimah adli 11 oktober 2009...

    ReplyDelete
  6. Aku nikah 10 oktober bukan tragedi oktober, kenduri 11 la

    Srikandi cintaku
    A bu

    ReplyDelete